piątek, 23 listopada 2018

25 listopad - Dzień Pluszowego Misia

"...Lubie przytulać misiu Ciebie i głaskać po główeczce Twojej
A wtedy czuje się jak w niebie i już niczego się nie boję..."

Kto z nas nie miał lub nawet jeszcze ma w dzieciństwie pluszowego misia?Niech rękę podniesie;) Pamiętam mojego - zrobionego przez mamę:) Najcudowniejsza przytulanka jaka mogłam mieć;)
Dziś dziewczynki nasze też maja swoje ulubione pluszaki Natalka ma Benkusia i Rysia a Paulinka Edzi .
Z okazji zbliżającego się dnia tego Pluszowego przytulasa;) dziewczynki stworzyły misie z bibuły.





Potrzebne będą:
- kontury Misia
- bibuła
- klej


Ćwiczymy motorykę małą dziecka tzn. pocięte na  grubsze paski bibuły w rączkach rozrywamy i robimy kuleczki. 



Trochę to czasu zajmuje ale ważne,że dziecko w ten sposób doskonali ruchliwość i sprawność paluszków i dłoni .
Kuleczki gotowe teraz czas na przyklejanie ich na kartkę z konturem misia.





 Misie Tomi i Bambi gotowe:)




8 komentarzy:

  1. Super zabawa... prosta i przyjemna, a świetnie ćwiczy małe rączki (y)
    Bardzo mi się podobają te misiaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W dzieciństwie bardzo lubiłam wydzieranki. A misia z dziecinstwa też jeszcze mam, tylko jest u rodziców w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetny pomysł. Pamiętam, że grupa w zerówce mojej córki w zeszłym roku takie robiła. Efekt jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. My robiliśmy podobnego, tylko z płatków kukurydzianych :)

    OdpowiedzUsuń