czwartek, 28 listopada 2019

Kalendarz Adwentowy 2019 - zaprzęg świętego Mikołaja

Rzutem na taśmę ale zdążyliśmy:) chodź nie było łatwo po drodze:) jest nasz kalendarz adwentowy 4 rok z kolei inny:)
Tym razem mottem przewodnim jest renifer...a właściwie cały zaprzęg świętego Mikołaja:)




Długo zastanawiałyśmy się co w tym roku zrobić, aż pewna bliska nam osoba :) podarowała mi kartonowe koła i powiedziała..."masz Ty będziesz wiedzieć co z nimi zrobić..."i jest:)


Renifery powstały wcześniej jednak...zmieniałam telefon i zdjęcia mi gdzieś przepadły z ich tworzenia przez dziewczynki...ale są bardzo proste i widać co trzeba zrobić.
Renifer z kartonu Natalka pomalowała farbami plakatowymi.





U nas bardzo ważne jest, by każda jedna rzecz jaką robimy była mała i zajmowała mało przestrzeni (w bloku każdy metr na wagę złota:) )dlatego też zaprzęg Świętego Mikołaja powiesiłam na gałęzi do karnisza.
 W ten sposób kalendarz zajmuje mało miejsca a dziewczynki są szczęśliwe, że maja kalendarz w swoim pokoju.




W tym roku znajdują się w nim same zadania adwentowe bez słodkości bo bałam się, że  gałązka nie wytrzyma obciążenia.
 Każdy Renifer ma w tyle zaczepioną rolkę papieru w której znajdują się zadania.


Szybko i prosto ...to co my bardzo lubimy:)

 całość:) 


Nasze ubiegłoroczne kalendarze możecie zobaczyć TUTAJ

Dajcie znać czy spodobał się nasz pomysł:)


http://www.st-majewski.pl/pl


26 komentarzy:

  1. Ale fantastyczny pomysł... Słodkości nie ma ale może to i lepiej?;) Będą zdrowsze :D pięknie Wam to wyszło, brawo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za tak miłe słowa:0 obiecałam dziewczynka ze za każde wykonane zadanie będą miały niespodziankę..wspólnie spędzony czas na zabawach i grach :)

      Usuń
  2. Piękny kalendarz! My w tym roku też zrobiliśmy samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Wasz cudny:) dziękujemy za miłe słowa:)

      Usuń
  3. Ale genialne! Ja to zupełnie się nie nadaję do takich rzeczy. Niby jestem w miarę uzdolniona plastycznie, ale w ogóle nie mam pomysłów dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas brak uzdolnień ale sa ogromne chęci wiec czasem cos stworzymy:)

      Usuń
  4. Przecudowny pomysł! Wygląda świetnie<3 Brawo dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych kalendarzy na blogach ostatnio. Taki czas mamy. Co raz bardziej oryginalne są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku wymieklam. Nie zrobiłam kalendarza 🙈🙈🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. I nas nie ma kalendarza. Wasz piekny

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to jest urocze! Fantastyczna robótka i ile przy tym musieliście mieć radości! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy! Też robiliśmy kalendarz adwentowy z pudełeczek w kształcie choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie i kreatywnie 😍 bardzo mi się podoba pomysł z reniferem .... wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło maj gat ale mega pomysł�� jaco romu obiecuje że zrobię.. Potem tsk s ynko czas mija i wychodzi ze kupuje..

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Uwielbiam kalendarze adwentowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 56 yr old Project Manager Cale Becerra, hailing from Alexandria enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Woodworking. Took a trip to Medina of Fez and drives a LeMans. najlepsza strona

    OdpowiedzUsuń