środa, 13 listopada 2019

"Moje wypieki z czekoladą"


 Co to dzisiaj dla Was mam? coś innego niż zazwyczaj:) tzn książkę, ale nie dla dzieci jak to u nas bywa 😉 ...tym razem publikacje stworzona dla nas mamusiek o mocnych nerwach:)
"Moje Wypieki z czekoladą" od Wyd. Egmont to  kulinarna nowość jesienna w sam raz dla osób zaczynających swoja karierę u boku piekarnika:)
Przepisy  zawarte w tej książce zostały napisane tak, by nawet osoba niewprawiona(tak jak i ja) nie bała się zmierzyć z tematem czekolady i znalazła w niej ulubione ciasta.





W książce znajdziecie 126 przepisów, w tym część zupełnie nowych, niepublikowanych wcześniej na blogu autorki. To idealna pozycja dla kogoś, kto dopiero zaczyna przygodę z pieczeniem – przepisy są nietrudne, wielokrotnie wypróbowane i skomponowane z łatwo dostępnych, niedrogich składników. Jej zaletą jest również to, że zawiera specjalny dział porad dla początkujących, a także przydatny przelicznik miar. 






Sami zobaczcie jakie mi wyszły drożdżówki z czekoladą robione po raz pierwszy:)
...wiem wygląd może nie kusi ..ale rozeszły się w zaledwie 2 godziny:)


Dorota Świątkowska to autorka książek kucharskich oraz niezwykle popularnego bloga kulinarnego Moje Wypieki, który jest wciąż powiększającym się zbiorem ponad 1200 przepisów. Zajmuje się przede wszystkim wypiekami słodkimi: ciastami, tortami, bezami i deserami, ale na stronie i w książkach znajdziemy również przepisy na bułki, placki, gofry, chleby oraz lody. Książki zilustrowane są również zdjęciami autorstwa pani Doroty. 




Autorka specjalizuje się w prostych przepisach, które każdy może bez problemu wykonać w domu, dlatego książki jej autorstwa można polecić wszystkim amatorom cukiernictwa, niezależnie od stopnia doświadczenia. 
Książka dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym i białym.

Polecam serdecznie 


https://egmont.pl/Moje-wypieki-z-czekolada,20140047,p.html

16 komentarzy:

  1. uwielbiam ciasta, ciasteczka i babeczki z czekoladą! od samego patrzenia na te zdjęcia cieknie mi ślinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pyszności... Uwielbiam jeść czekoladę oraz wszystko co jest czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię przepisy tej autorki i chętnie z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie przepisy Doroty biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słodki wpis, a te przepisy kuszą... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane to co Wy piekłyście to te bułeczki? Aj ale cudna książka idealna dla nas

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeju.... ileż tu smakowitych inspiracji....mmmm... uwielbiam słodkości <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna na święta i nie tylko... zaznaczyłam sobie kilka fajnych przepisów, których nie znałam 👍

    OdpowiedzUsuń