czwartek, 29 marca 2018

Wielkanoc z zajączkiem - Wydwanictwo MD Monika Duda - Nowość

Święta za dosłownie parę dni, a my jak to kobietki mamy dużo pracy.
Przygotowania Świąteczne to czas, w którym niestety nie mamy tak dużo czasu dla dzieci. Zabiegane w kuchni nie raz i po całym domu, czy mieszkaniu szukamy rozwiązania dla siebie i dzieciaczków by im czas umilić (czytać- czymś je zająć)
Mam dla Was proste rozwiązanie, które w tym roku odkryłam dzięki kolorowance Wydawnictwa MD Monika Duda "Wielkanoc z zajączkiem"




Książeczka zawiera 20 kartek z pięknymi kolorowankami dla dzieci w notesowej oprawie.
Każda kartka zawiera motyw świąteczny czy to z zajączkiem czy z kaczuszką. Dziecko bez trudu może samo sobie wyciągnąć z książeczki swoja wypatrzoną kolorowankę.


Tyle o samej książeczce, teraz tak jak pisałam wcześniej pokaże Wam jak to ona stała się świetnym rozwiązaniem "braku przed świątecznego czasu dla dzieci" 
Bardzo prosty sposób zobaczcie 



Wystarczy dać ja dzieciom do ręki. Powiedzieć, że jak pomalują zrobimy galerię w ich pokoju i gotowe:)











Dwa dni tak spokojnie, z ogromną radością i skupieniem malowały swoje obrazeczki .
 a największa radość sprawiało im przypinanie  spinaczami gotowych prac na ścianę .


Sami oceńcie! 
czyż nie jest teraz kolorowo, pięknie i świątecznie? 


Dla nas ta kolorowanka to zdecydowanie "strzał w 10-tke", możecie ja zakupić Tutaj
cena - to jedyne 4,50 

http://www.wydawnictwomd.pl/p530,wielkanoc-z-zajaczkiem.html#recenzje-tab

 

6 komentarzy: