poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Praca w kolorach naszych ojczystych barwach narodowych

 Przed nami maj, a co za tym idzie Święto Flagi oraz Konstytucja 3 Maja.

Z racji tego świętowania dziewczyny wykonały prace plastyczna w kolorach naszych barw narodowych.

Temat przewodni- Dbajmy o nasza Polskość pielęgnując ją, tak jak dbamy o kwiaty, by nam pięknie rosły tak i my powinniśmy przekazywać naszą historię młodszym,by w sercach rosła ich polskość.



Do naszej pracy  potrzebowaliśmy kwiatów, które wykonała Natalka- filmik jak zrobić znajdziecie u nas na insta KLIK


Kolejno czas na tło- tym razem wykorzystana została gąbka do mycia naczyń:)


Tło czeka na wyschniecie i ..

 


Czas na konewkę w barwach oczywiście narodowych.





Przyklejamy kwiaty, motylki i krople wody.




Gotowe:)




Co myślicie o tym pomyśle?

Dajcie znać w komentarzu.

 





10 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowo.
    Podobają mi się Wasze prace.
    Iga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna i pomysłowa praca - ciesze się,że natrafiłam na ta inspirującą stronę:) pozdrawiam serdecznie Rita

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO pomysł z konewką i ten temat idealnie się wkomponowało Brawo dziewczyny
    Danuta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie to wyszło. Bardzo podobają mi się te klejone kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszło brawo dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dzieła i bardzo, ale to bardzo podoba mi się przesłanie Waszych prac 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł, moja starsza na pewno byłaby nim zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulina Kwiatkowska25 kwietnia 2022 14:12

    Jestem zachwycona tą pracą, dla mnie takie propozycje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i pięknie wyszło, nie ma to jak własnoręczna praca:-)
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace dziewczynki są bardzo uzdolnione plastycznie - Renata W.

    OdpowiedzUsuń