poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Kotek w 5 minut - szybka plastyczna inspiracja

 Czasem przychodzą takie dni a zwłaszcza jak dziewczyny są przeziębione,( więcej czasu) bo trzeba z nimi zostać w domu i co wtedy? No jak to co:) już znacie nas chyba na tyle, że wiecie co wtedy robimy ? 👉👉👉👭👩👉👉👉

Zabawy plastyczne to to, co kochamy najbardziej wśród wspólnych rzeczy.

Dziś pokażemy jak powstały kotki w zaledwie 5 minut:)


 

 Papier kolorowy, blok techniczny z czarnymi kartkami , nożyczki, klej i czas na zabawę:)

Wycinamy dwa jednakowej szerokości paski z tym, że jeden jest mniejszy. Oczka,nosek,pyszczek, wąsy, ogon i łapki. 

 

Robimy kształt kotka przyklejając dłuższy pasek do mniejszego.



 

Następnie resztę i ...





łapki...



 

gotowe:)

 



 Zapraszamy na nasze inne kocie pomysły :

maski kocie

koty na 3 różne sposoby




7 komentarzy:

  1. Jestem wielką miłośniczką kotków i ta propozycja mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska4 kwietnia 2022 03:33

    Dla mnie super kotek, jest się czym zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kociaki... jak widać, takie błyskawiczne prace są najfajniejsze :D Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. moja starsza uwielbia takie prace plastyczne, także chętnie skorzystamy z pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, bardzo szybko mozna wykonać taką dekorację, pomysł świetny, skorzystam, kiedy będę zajmowac się moją młoda podopieczną. :)

    OdpowiedzUsuń