wtorek, 15 stycznia 2019

Psierociniec Niepiesek- Wydawnictwo Wilga

Mamy w domu dwie wielbicielki piesków, starsza Natalka niesamowicie kocha te czworonogi i z ogromną radością słucha jak jej czytam książki o takiej tematyce :) 🐩🐾🐶🐕
Wydawnictwo Wilga wydało w grudniu piękną książkę o niezwykłym piesku, który był wychowywany przez koty.

Niepiesek to główny bohater książki, który podczas wypadku trafia do weterynarza i tam dowiaduje się o czymś co zmienia całkowicie jego życie...



Odkąd pamięta wychowują go rodzice - koty. Ma kochającą się kocią rodzinkę i nigdy przez myśl mu nie przeszło...że jest psem. 


Zawsze czuł się kotem tak jak one...przynajmniej tak czuje...do tego dnia...kiedy weterynarz uświadamia go, że jest psem!!!
Wszystko się zmienia tego feralnego dnia...Od tamtej chwili Niepiesek próbuje odkryć, kim jest i kim chce być. Czy mu się to uda? Czy to takie łatwe?


Pieska spotyka wiele śmiesznych i nie raz wzruszających przygód, które pozwalają nam czytelnikom przypomnieć sobie co to jest prawdziwa przyjaźń, zagubienie, wiara we własne siły - nie raz za duża ale jest:)





Czy nowo poznani przyjaciele - mieszkańcy pobliskiego psierocińca - czyli schroniska dla bezdomnych psów, pomogą mu w tym?


Czy nękający go na każdym kroku gang psów podwórkowych wreszcie da mu spokój?

 
Ciepła, zabawna i pełna wesołych przygód opowieść o odkrywaniu siebie i pomaganiu innym.
Polecamy wszystkim, nie tylko wielbicielom czworonogów:)

Teraz książkę możenie nabyć w niższej cenie TUTAJ

https://www.gwfoksal.pl/
 

20 komentarzy:

  1. Uwielbiamy Psierociniec, mamy kilka czesci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas trwają negocjacje od jakiego wieku można być wolontariuszem w schronisku, więc ta książeczka byłaby na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio spotkałam te książkę na innym blogu i wpadła mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa książeczka :)
    Nawiasem mówiąc, znałam kiedyś kota, który myślał, że jest psem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i mądra książka pełna wspaniałych ilustracji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze szukam takich perełek, by kupić dzieciom na jakieś urodziny czy święta. Książka to najlepszy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda sama dzieci nie mam, ale niezmiennie jestem pod wrażeniem jak piękne wychodzą dla nich książki. Aż sama mam ochotę po nie sięgać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna książka... Coś czuję, że bardzo wzruszyłaby mnie treść. Coś jakby o byciu w zgodzie ze sobą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piesek i koty, to coś dla mnie :-) Szkoda,że jestem już duża :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie znamy ale myślę że moim chłopcom by się ta ksiazka podobała.. super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ilustrowana książka. Co prawda nie znamy jej osobiście, ale po rozkładówce można się zorientować.

    OdpowiedzUsuń