sobota, 27 lipca 2024

Rabkoland 2024 - nasze kolejne odwiedziny w magicznym miejscu

 Witajcie:)

Wakacje  trwają w najlepsze.  U nas też już odbyliśmy co prawda krótkie, bo 3 dniowe wakacje, ale za to niezapomniane jak to mówią nasze córki:)- a przecież to najważniejsze, by każdy dobrze się bawił:)

Odwiedziliśmy po 5 latach Rabkoland - przepiękny park rozrywki znowu nas zaskoczył!!! 


 

 Bajkowa krainę w której przywitał nas sympatyczny Pan Krucabomba, Klaun Mareczek, Krokodyl Oskar oraz Pan Trzmiel i Owieczka Irenka.- dziewczyny zapomniały juz pierwszego spotkania z nimi wiec były zaskoczone ale tak radośnie:)




Wróciliśmy tutaj po 5 latach jak już wspomniałam i znowu czekała na nas mega zabawa z wielkimi atrakcjami.
Nowość - Ule Pana Trzmiela, w nowej odsłonie Wielki Zaginacz Czasoprzestrzeni, Las Wikingów, Wiking Coaster oraz dla nas też Skałożerca na którym Natalka i tata przeżyli duży przypływ adrenaliny😆.

 



Każdy z nas znalazł tutaj coś dla siebie, gdzie wracał kilka razy.
Anię zachwyciła Farma Cioci Marysi, Paulę- Latająca Chatka Krucabomby(mamę również 🤪), Łódź Wikinga, Latający Autobus. Natalka z tatą walczyli ostro w Wielkiej Wyżerce -Natki rekord to 380☺️.


Jak to mówią to co dobre szybko się kończy i niestety nasz dzień pełen super zabawy w Rabkolandzie też się zakończył, ale z pewnością jeszcze nie raz odwiedzimy to cudowne miejsce.



Dziękujemy Rabkoland za tworzenie niezapomnianych wspomnień dla dzieci!!!

 

Polecamy!!!


11 komentarzy:

  1. Ekstra miejsce. Może uda nam się je kiedyś odwiedzić. Widzę, że świetnie się bawiliście ❤️.
    Iga

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz ukochany Rabkoland 🥰 widzę, że od naszego ostatniego pobytu nieco się zmieniło i chętnie byśmy tu wrócili. Narobiliście nam dużej ochoty 😁🎡

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że lubiłam odwiedzać z dzieciakami różne parki rozrywki, dnie wypełnione dobrymi wrażeniami, córka i syn spełnieni w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To miejsce cieszy się powodzeniem wśród rodzin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetne miejsce dla dzieci i nie tylko- sama skorzystałabym z tych zabawa:) Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam stosunkowo blisko, ale nigdy nie byłam tam . Jakoś z różnych względów nie przepadam za parkami rozrywki. Gdy byłam dzieckiem nie było ich za wiele. Potem już z nich wyrosłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ale miejsce magiczne!!! Słyszałam o tym , ale nie widziałam, dzieki za pokazanie:0 cos dla moich bratanków:) Ewa K.

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro kolejny raz odwiedziliście Rabkoland to widać że jest to atrakcyjne miejsce na spędzenie czasu i kolekcjonowanie miłych wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega fajne miejsce dla wszystkich, z wielka ochotą pojedziemy i my tam bo akurat wybieramy sie w sierpniu w tamte okolice:) Izabela

    OdpowiedzUsuń
  10. Parki rozrywki to idealne miejsca na spędzenie wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe miejsce ja tam nie byłam jeszcze, ale myślę że się podobało pozdrawiam i miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń