poniedziałek, 29 lipca 2024

Akademia Mądrego Dziecka - nauka przez zabawkę. Nowości wakacyjne od Wydawnictwa Harperkids

 Dziś mamy coś bardzo fajnego dla dzieci w wieku 3-5 lat - serię  Akademia Mądrego Dziecka. Moje pierwsze... Wydawnictwa Harperkids .Cudnie wykonane kreatywne kartonowe książki - większych rozmiarów, które zachęca nie jedno dziecko do poznawania świata i nauki.



"Mój pierwszy zegar"

 


Ta zabawna książeczka jest doskonałym wprowadzeniem do rozmów o czasie.  Przyłączymy  się do czwórki przyjaciół- Karola, Żanety, Tomka i Sylwii gdzie zobaczymy, jak wygląda ich typowy dzień. 

 


 Oprócz ruchomego zegara dzieci znajdą w środku dodatkowe zadania i zagadki, które pomogą ćwiczyć spostrzegawczość.

  Świetna książka dla małych dzieci ciekawskich otaczającego ich świata:)

"Moje pierwsze zwierzęta" 



„Moje pierwsze zwierzęta” to kolorowa książeczka z ruchomymi obrazkami zachęcająca małego czytelnika do poznawania świata zwierząt. Każda rozkładówka poświęcona jest innemu ekosystemowi, pokazując między innymi jakie zwierzęta zamieszkują las, a jakie pływają w morzu.

 


 Książeczka dzięki ruchomym elementom zaprasza do wspólnej zabawy i nauki. Dla naszej Ani ta książeczka to numer 1 wśród wszystkich z serii:)

 

 "Moje pierwsze zadania przedszkolaka"

 


 
Książeczka z klapkami zachęca małego czytelnika do poznawania cyfr, kolorów, kształtów i prostego dodawania. Razem ze zwierzątkami dowiadujemy się jak spakować się do przedszkola, jak miło można spędzić dzień w nim dzień i czego ciekawego można się nauczyć. Na zajęciach plastycznych bohaterowie mieszają farby, dzięki odsłonięciu klapki dowiadują się co powstanie z wymieszania żółtego z niebieskim. 



 Ucz się też prostego dodawania oraz rozpoznawania kształtów.Kartonowa książeczka „Moje pierwsze zadania przedszkolaka” zaprasza do wspólnej zabawy i nauki.

 

Całą serię znajdziecie TUTAJ



 

 

4 komentarze:

  1. Urocze sa te książeczki- i te ilustracje zachęcą nie jedno dziecko:) Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze sa te książeczki, napewno wiele nauczą dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książki! Cała seria jest fantastyczna i warto kupować ją swoim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo fajna seria, moje dzieciaki ją uwielbiały!

    OdpowiedzUsuń