wtorek, 30 lipca 2024

"Muminek i Włóczykij szukają przygód"- nowości wakacyjne Harperkids

 Kolejna nowość wakacyjna Wydawnictwa Harperkids to "Muminek i Włóczykij szukają przygód"

 


 

 

Do Doliny Muminków wreszcie przyszła wiosna, a wraz z nią pojawił się najlepszy przyjaciel Muminka, Włóczykij. Słuchając jego opowieści o dalekich wyprawach, Muminek marzy o tym, by samemu pewnego dnia udać się w podróż.


 

I dużo nie trzeba-  Włóczykij wpada na pomysł – na kolejną eskapadę wybiorą się razem. I to zaraz! 

Tata Muminka daje mu jego stary plecak i wyruszają:)


 

Dokąd udadzą się przyjaciele? Czy fascynująca podróż musi być daleka? I czy Włóczykij z Muminkiem aby na pewno zdążą wrócić do domu przed zachodem słońca? 


 

Ta ujmująca, mądra i pełna ciepła opowieść to zaproszenie do świata bohaterów Tove Jansson i dobry pomysł na wspólną lekturę z dzieckiem. Przepiękne, stworzone na bazie oryginalnych grafik Tove Jansson ilustracje, wyjątkowy klimat i napisane prostym językiem teksty sprawią, że w tej historii zakochają się zarówno maluchy, jak i ich rodzice. 



 

Chciałoby się tak wypłynąć jak oni i zwiedzać świat:) 

Dzień spędzony na poszukiwaniu przygód stanowczo mija za szybko- też tak twierdzimy jak Muminek:)




Oprócz książki Muminek i Włóczykij szukają przygód w serii ukazało się kilkanaście innych opowieści o Muminkach. Warto zebrać wszystkie!

Uwielbiam Muminki i ciesze się, że moje dzieci również tak mają:) 


Polecamy!!! 



6 komentarzy:

  1. Muminki!!! nie wiedziałam,że są takie wspaniałe książki o nich:) Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Muminki, jak ja się ich naoglądałam razem z dziećmi jak były małe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. w dzieciństwie lubiłam tę bajeczkę, nawet z bratem układaliśmy piosenki do tej bajki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nigdy nie przepadałam za tą bajką. Do teraz mi to nie minęło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam oglądałam Muminki tyle emocji dawała ta bajka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muminki nie zawodzą,a Włóczykij to moja ulubiona postać , o której z refleksją pisałam tutaj: https://www.facebook.com/miejsce.akcji/posts/1287779659225134
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń