piątek, 10 grudnia 2021

Pan Borsuk i Pani Lisica. Rozgardiasz, tom 2 wydawnictwo Egmont

 "Pan Borsuk i Pani Lisica. Rozgardiasz"

wydawnictwo Egmont

 


 

Borek, Szperaczek i Róża w jednym zgadzają się całkowicie: borsuki i lisy nie są stworzone do życia razem! Jednak ich rodzice są innego zdania. Na domiar złego pan Borsuk i pani Lisica postanawiają zamieszkać we wspólnej norze!Czy to im się uda?




W drugim tomie pojawia się niespodziewany gość. Spowoduje on zamieszanie w tej niezwykłej rodzinie borsuków i lisów, które nigdy się nie nudzą.

 





 

Naszej starszej córce bardzo podoba się ten komiks - sami zobaczcie jaki rysunek zrobiła okładki:)

 


  Polecamy!!!

 


6 komentarzy:

  1. Przepiekny komiks i sliczne ilustracje 😍 jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych bohaterow jeszcze nie znam, biegne szybko nadrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Cudny rysunek. :) Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pięknie. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję zapoznać się z tym tomem i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka ciekawa dla najmłodszych. Moje serce skradły te maskotki, piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie ilustracje! Chętnie zapoznam się z pierwszym i drugim tomem. ;)

    OdpowiedzUsuń