sobota, 18 grudnia 2021

"Kraina Lodu- Spacer po Arendelle Oficjalny Magazyn" grudzień 2021

 Gazetki chyba każde dziecko uwielbia, a tym bardziej zawarte w nich prezenty:)

Dziś pokażemy magazyn „Kraina Lodu” nr 12/2021 z zestawem do ciasteczek z cukrowa różdżką:)



 Opowieść o Annie i Elsie, siostrach mieszkających na zamku w Arendelle i wielkiej zimowej wyprawie zna prawie każda dziewczynka.

 To historia o siostrzanej miłości, która jest w stanie roztopić każdy lód i pokonać każdą przeszkodę, którą skrywa kraina wiecznego lodu. 

 




W magazynie czytelniczki mogą dołączyć do bohaterów poznanych w filmie i śledzić ich zupełnie nowe przygody. Nie zabraknie uroczego bałwanka Olafa, pomocnego Kristoffa i przezabawnego renifera Svena. 

 




 

Poprowadzą oni przez historie komiksowe umieszczone na stronach pisma, zagadki i kolorowanki. 

Dziewczynki bardzo lubią takie kreatywne zadania, więc jak widzicie szybko wzięły się do pracy:)

 





Zestaw wykorzystałyśmy do pierniczków i zobaczcie jak fajnie wyszło:) 



Polecamy:)




 

5 komentarzy:

  1. Moja córka od lat uwielbia Elzę, Anne i Olafa. Wszystkie filmy mam nagrane i od czasu do czasu muszę ponownie z córka oglądać 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Podarowałam to czasopismo młodszej kuzynce i jest nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy. Zrobiłam również pierniczki ale najładniej wyszły z Olafem. Elza nie wyszła. Zgubiła rysy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córcia co prawda już wyrosła z Krainy Lodu, ale myślę że czasopismo jest trafionym pomysłem. Z pewnością znajdzie się grono czytelniczek 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zawstydzona, że nie wiedziałam o tym czasopiśmie. Mamy wiele malowanek oraz czytanek z naklejkami. Ale gazetka prezentuje się zdecydowanie ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń