poniedziałek, 8 lutego 2021

GIGANTYCZNA porcja dobrej zabawy- Dwumiesięcznik „Gigant Poleca”

 

Jeśli twoje dziecko lubi komiksy tak jak nasza Natalka?  Zaproponuj mu albumy z serii „Gigant Poleca”. 

Dlaczego?

Komiksy są doskonałą zachętą do samodzielnego czytania, a „Giganty”, dzięki dynamicznej fabule i doskonałym rysunkom z postaciami dziecięcej wyobraźni stanowią doskonałe narzędzie do tego, by zachęcić dziecko do samodzielnego czytania. 

U nas komiksy codziennie na wieczór idą w ruch i dzięki temu zasypiamy z uśmiechem na twarzy:)  

 

Gigant Poleca. Tom 1/2021

W krainie pingwinów

 


Donald i Daisy wylatują na Antarktydę z nietypową misją: mają znaleźć i zabrać ciężki meteoryt! Jednak nasi bohaterowie nie podejrzewają, że ktoś próbuje ich oszukać… Czy uda im się cało wyjść z opresji?

256 stron komiksowych historii o Kaczorze Donaldzie, Myszce Miki i innych disnejowskich bohaterach.




 

 

Dwumiesięcznik „Gigant Poleca” bawi czytelników już od prawie 30 lat i jest największą serią komiksową, jaka ukazała się w Polsce. W każdym tomie na fanów Kaczora Donalda, Myszki Miki, Sknerusa McKwacza czeka wielka przygody doprawiona doskonałym humorem.

 

Czytelnicy „Gigantów” mogą delektować się najlepszymi historiami o poszukiwaniach skarbów, podróżach w kosmos, superbohaterach, wynalazkach, podróżach w czasie, a także o codziennym życiu w Kaczogrodzie.Każdy tom to majstersztyk autorstwa najlepszych europejskich rysowników.



 


Komiksy z serii „Gigant Poleca” są idealne dla czytelników powyżej 7 roku życia

Kupując w prenumeracie otrzymujecie nie tylko najniższą cenę na rynku i darmową dostawę, ale przede wszystkim gwarancję, że nie przegapicie żadnego z sześciu zaplanowanych na 2021 rok tomów.

 



 

Seria „Gigant Poleca” jest dostępna na https://prenumerata24.pl gdzie możecie zamówić wszystkie tegoroczne tomy w specjalnej ofercie. To nie wszystko – zamawiając „Giganty” w prenumeracie nie tylko oszczędzacie czas, ale również macie gwarancję, że nie ominie Was żaden z albumów!

 

Polecamy:)

 



 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiałam te komiksy z kaczorem Donaldem za dziecka 🤩

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie gigant i spora dawka do samodzielnego czytania. A do tego w temacie bajek, które uwielbiałam jako dziecko. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega paka komiksowych przygód bohatera tak uwielbianego przez dzieciaki i... dorosłych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, pamiętam te komiksy z mojego dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  5. moje dzieciaki są jeszcze za małe na Giganta, ale ja przeczytałam jednym tchem ;-). Mam nadzieję, że za jakiś czas one również będą się zaczytywać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że komiksy coraz modniejsze się robią, ale ja też je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz częściej dzieciaki sięgają po komiksy

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka jest świetna.
    Filip szybko ją przeczytał i dopytuje o kolejne. Bo i jak tu ma wytrzymać dwa miesiące? 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy ten komiks, jest na prawdę świetny. Cała seria sięga czasów mojego dzieicństwa. Polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulubione komiksy mojego dzieciństwa! Może kiedyś również nasz Bąbel się do nich przekona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy byłam mała uwielbiałam komiksy z Kaczorem Donaldem.

    OdpowiedzUsuń