niedziela, 14 czerwca 2020

Rozcieranie plasteliny..czyli ćwiczymy paluszki i tworzymy :)

Dzisiaj pokażemy jak za pomocą plasteliny i naszych paluszków możemy stworzyć prace plastyczne.
Gdzieś na grupie plastycznej zobaczyłam coś co mnie zachwyciło i postanowiłam spróbować zrobić coś podobnego z dziewczynami:)




Zabawa polega na rozcieraniu plasteliny na kartce i formułowaniu czegoś co chcemy osiągnąć.
Dziewczynkom  troszkę pomogłam szkicując kontury .







Paulinka bardzo fajnie radziła sobie z tym co mnie zdziwiło, bo jest to praca dość monotonna i myślałam, że po kilku próbach znudzi się jej..jednak byłam w błędzie:)



Zobaczcie co jej wyszło:)













Galeria wyszła całkiem nieźle może i Wy spróbujecie? zapraszamy do zabawy:)


http://www.st-majewski.pl/pl

7 komentarzy:

  1. Prace śliczne i sumiennie wykonane.
    Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że jako dziecko uwielbiałam zabawy z plasteliną, mama nieustannie mi ją kupowała, bo z przejęciem oddawałam się artystycznej twórczości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i kolorowe obrazki wam wyszły. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. My zawsze tak bawimy się po pierwszym użyciu plasteliny. Alexander uwielbia manualne ugniatanki i rozcieranki. ������ Magdalena z Weekendownik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że nie wpadłam na to, żeby właśnie tak wykorzystać plastelinę? Zazwyczaj po prostu lepiliśmy z niej ludziki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite pomysły na prace plastyczne, chyba też zmobilizuje dzieci do takiej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie rączki pracują <3 brawo

    OdpowiedzUsuń