piątek, 8 maja 2020

Liść Monstera - podstawka na drobiazgi i nie tylko...:)

Monstera dziurawa chyba nie trzeba nikomu przedstawiać tej przepięknej ozdobnej rośliny :)
Uwielbiam ją, motyw przewodni moich dodatków na stół :)
Dzisiaj dołączą też do nich podstawki na drobiazgi jakie zrobiłyśmy z Natalka wspólnie:) w kształcie liści monstera oczywiście:)






Wystarczy rozwałkować glinę, następnie kładziemy zrobiony wcześniej szablon  liści monstera (nasze są z internetu:).



  Glina pod wpływem ciepła  robi się miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Za pomocą  drewnianego patyczka wycinamy kształt liści.




By nadać naszej podstawce głębszą formę wsadziłyśmy liście do miseczek i tak same fajnie się uformowały:)

 
Kolejny etap to już odczekiwanie na utwardzenie się gliny.
U nas trwało to dwa dni, gdyż grubość liści była dość spora.


Jak widzicie z gliny powstały też serduszka dla mamy i taty- podstawki pod kubki:)



Gdy po dwóch dniach nasze podstawki są już utwardzone czas na pomalowanie ich farbkami:)






Czekamy na wyschnięcie..i gotowe:)





 Na żywo wyglądają bosko:)


Mam kolejny motyw z ulubiona rośliną ozdobna w domu:)

I oczywiście podstawki pod kubki dla mamy i taty:)

Dajcie znać w komentarzu co myślicie o takich samodzielnie zrobionych rzeczach przydatnych kobiecie :) w domu?


9 komentarzy:

  1. Prace zjawiskowe.
    Bardzo mi się podobają te Wasze dekoracje. Brawo, jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł musimy coś takiego ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda! Pięknie Wam to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam tworzyć takie rzeczy w dzieciństwie!
    Glinę też miałam, ale niestety w końcu nie wykorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te liście... bardzo mi się pdoobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cieszyłam się, kiedy mogłam w dzieciństwie oddać się szaleństwo tworzenia takich prac artystycznych, świetna zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń