niedziela, 16 grudnia 2018

Bombka z foli piankowej

Dziś  mam coś dla nas mam:) na odstresowanie podczas gonitwy przed świątecznej:) albo dla starszych dzieci:) 
Bombka z foli piankowej brokatowej 


Zaczynamy:)


Wycinamy 8 kółek średnicy 6 cm, z dwóch wybranych kolorów foli piankowej brokatowej


Następnie kółka tniemy na pół, i kleimy klejem na gorąco.







Trochę to trwa ale ..dacie radę;)

Gdy już każda część mamy zrobiona czas je połączyć.



Połączone elementy teraz znów łączymy ze sobą na przemian kolorami 





Dobrze przyciskajcie bo potem będzie problem;)

 


Prawie gotowa bombeczka teraz trzeba tą dziurkę pośrodku zatkać, a w tym celu tniemy pasek foli piankowe i owijamy ja w ślimaka razem ze sznurkiem uprzednio zgiętej i podklejonej na pół .




Gotowego ślimak kleimy do dziury i to samo robimy od drugiej strony tylko bez sznurka :)






Gotowe 
jeszcze ozdabiamy jak chcemy i zawieszamy na choinkę;)



Do pracy wykorzystałam produkt Bambino, dzięki któremu moja bombeczka błyszczy cudnie :)

Pomysł na prace podglądnęłam na zagranicznej stronie :)



9 komentarzy:

  1. Nie wiem czy mam na tyle cierpliwości i czasu ale wygląda fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cierpliwość mam, ale czasu niedostatek.
    Może uda mi się zaprezentować jakie ja robię z kulek. Zupełnie inne, ale tez fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba!!! Pracochłonna, ale zdecydowanie warto ją zrobić :P

    OdpowiedzUsuń