czwartek, 1 kwietnia 2021

Wielkanocne ozdoby okienne

Na ostatnią chwilkę - jak to mówią rzutem na taśmę przed Świętami pokażemy szybki pomysł na ozdoby okienne .


 

Dziewczyny gotowe kontury zwierzątek wielkanocnych odbiły na kolorowym bloku technicznym.

 





 Następnie wycięły i dorysowały flamastrami kontury po obu stronach. Kolejno robimy dziurki, dopinamy kolorowe sznurki i wieszamy:)

 







Okno od razu wygląda inaczej.

 



 

Szybko , przyjemnie i miło spędzony czas z dzieckiem :)


 


9 komentarzy:

  1. Wspaniałe (zresztą jak zawsze)... wy to macie powera do działania... pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, my w tym roku postawiłyśmy sobie w okno króliki origami, ale wiszące ozdoby też są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, jestem zachwycona zapałem dziewczynek do tworzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kurczaki są strasznie urocze! Na pewno skorzystamy z inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój syn również stworzył samodzielnie kilka ozdób do domu. Czasem razem ze mną tworzy w mojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podobają takie zawieszki okienne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! My jeszcze żadnych ozdób nie wyciągnęłyśmy, więc chyba skusimy się na te zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  8. My już też mamy zrobione świąteczne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna propozycja. U nas miała być podobna ozdoba, ale z pisankami :)

    OdpowiedzUsuń