środa, 15 kwietnia 2020

Zestaw dla 7 latka od Wydawnictwa Aksjomat

Zestaw dla 5 latka już był- znajdziecie go TUTAJ, teraz czas na naszą starszą pociechę:)
Idealny zestaw dla 7 latka  od Wydawnictwa Aksjomat :)









To nasza pierwsza propozycja, w której znajdziecie krzyżówki, łamigłówki, kodowanie oraz dużo, dużo wyzwań dla gimnastyki umysłu.




Jeśli Wasze dziecko lubi krzyżówki i łamanie szyfrów, jeśli potrafi wyciągać wnioski i sprawnie liczyć, jeśli zawiłe labirynty to dla niego nie problem, to ta książka pokaże im ..że czasem mogą być w błędzie :)




Dlaczego tak piszę? Natalka uwielbia tego typu książeczki aktywizujące, jednak tutaj zobaczyła, że czasem na pozór zadanie wydające się być łatwym, kryje małego chichotka i odpowiedź wcale nie jest taka prosta:)



Cena teraz tylko----4,79zł.






Ta książeczka zawiera mnóstwo, bo aż 20 krzyżówek..ale nie takich zwykłych:)





Ich forma i pomysłowość bardzo mnie zaskoczyła:).
Hasła zawarte w tych krzyżówkach nie są opisane tylko zilustrowane, a to dodatkowy bodziec dla dziecka jeśli chodzi o myślenie i koncentrację uwagi.




Widząc po swojej córce zauważyłam, że ta książeczka bardzo wciąga dziecko w świat krzyżówek:)
Ciesze się, że natrafiłam na tą pozycje przeglądając stronę Wydawnictwa Aksjomat:)


Krzyżówki obrazkowe to gwarancja dobrej zabawy i gimnastyki umysłu.

Cena jedyne 5,59zł!!!


Teraz czas na kolejna perełkę jaka upolowałam na stronie Wydawnictwa:) a jest to
 Jak sam tytuł mówi - książka zawiera aż 100 rymowanych zagadek dla dziecka .



Codziennie siadamy , czytamy i wspólnie czy też samodzielnie próbujemy odgadnąć zagadkę:).




Na końcu książki mamy odpowiedzi, wiec możemy sprawdzić w razie wątpliwości:)

Ta książka sprawdzi się nie tylko w domu, ale także podczas dłuższych podróży.

Cena za 100 zagadek to jedyne 15,99 zł!!
Polecamy cały zestaw!!!




https://www.aksjomat.com/

11 komentarzy:

  1. Takie książki są bardzo wartościowe. Nasz syn sporo ich już przerobił.

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo lubimy takie łamigłówki...takie książeczki z krzyżówkami to moje dzieciństwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jako dziecko uwielbiałam tego typu krzyżówki i łamigłówki... Mój syn już niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę tego się uzbierało, my też obecnie na takim etapie choć korzystamy z innych pomocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieci chętnie poddawały się takim zabawom, czasem dłuższy czas przy takich książeczkach spędzały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jako dziecko uwielbiałam takie łamigłówki! Mam nadzieję, że uda mi się zarazić miłością do nich mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takimi książeczkami nie ma mowy o nudzie :D Mega

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne (y) ogrom kreatywności, moc łamigłówek i masa dobrej zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne propozycje w niesamowicie przystępnych cenach. Warto się zaopatrzyć od razu w większą ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje dzieciaki jeszcze trochę za małe, ale mój chrześniak byłby zachwycony, więc sprawie mu taką rozrywkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu ksiązki są bardzo fajne i pożyteczne. Dziecko uczy się przez zabawę. JA uwielbiałam takie książki.

    OdpowiedzUsuń