poniedziałek, 28 października 2019

Jesienna lampka z butelki

Długie jesienne wieczory to fajny czas na wspólne tworzenia z dziewczynami.
 Oczywiście u nas nie ma znaczenia jaka pora roku...ale jednak jesień ma to do siebie, że częściej siadamy i coś tam sobie wymyślamy i robimy.
Natalka wpadła na pomysł, by zrobić delikatne oświetlenie do swojego pokoju.
Jak już wiecie ...a może i nie wiecie kilka lampek już zrobiłyśmy np.


Mówisz i masz...jak to u nas bywa:)
A wszystko za sprawą butelki Maroko (jej forma idealnie nadaje się na tego typu zabaw plastycznych) , farb plakatowych, listka i światełek.



Nasza butelka została ozdobiona barwami jesieni, dlatego po jej zaświeceniu mamy iście jesienny klimat:)
Najpierw nakleiłam liść na butelkę, potem Natalka wybrała farby koloru jesieni(nie miałyśmy brązu, więc go stworzyłyśmy:)) i zaczęła malować gąbeczką.



 
Sami widzicie nic wielkiego, a  radość z samodzielnej pracy dla dziecka ogromna:)
Po wyschnięciu farby odkleiłam liść i gotowe:)



Włożyła lampeczki ...zaczekałyśmy na wieczór i teraz czujemy się jak w Maroko nocą:)







https://butelkizklasa.pl/

http://www.st-majewski.pl/pl

21 komentarzy:

  1. Przecudowne <3 nie pomyślałąbym, że można użyć zwykłych farb do tak pięknej dekoracji... wow

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna ta lampka! Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczna lampka, nie mam takiej butelki, ale mam mnóstwo słoików, więc zrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Uwielbiam takie klimaty ale bałam się ustawiać w domu lampiony czy świece ze względu na zgraję szalejących dzieci. To będzie idealne rozwiązanie, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ładnie to wygląda. Mam taką ogromną butlę po winie i zrobię z niej butlę-lampę XXL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo będzie świetnie wyglądała:)jak zrobisz proszę koniecznie o zdjęcie:)

      Usuń
  6. Świetny pomysł na jesienną ozdobę! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Lubię takie niebanalne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, a zarazem prosty pomysł na efektowny lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiele trzeba, żeby dziecko zrobiło coś samo i miało z tego mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń