wtorek, 10 września 2024

"Baśnie Klasyczne" nowości Wydawnictwa SBM

 Będąc dzieckiem często chodziłam do babci słuchać jak mi czytała, czy też opowiadała baśnie.

Tych pięknych i wartościowych opowieści nigdy nie zapomnę. Cieszy mnie fakt, że teraz i ja mogę wspólnie z córkami je czytać.

Wszystko za sprawą nowości Wydawnictwa SBM jakimi są "Baśnie Klasyczne".


 

 Książka ta to wspaniale zilustrowany zbiór najchętniej czytanych opowieści o pięknych królewnach i odważnych królewiczach, dobrych i złych wróżkach oraz innych przepełnionych magią baśniowych postaciach.


 

 Te baśnie to przede wszystkim historie o prawdziwej przyjaźni, dozgonnej miłości i wielkich marzeniach – historie, w których dobro zawsze zwycięża - a takie lubimy:)




Klasyka nigdy mam nadzieje nie zaginie, bo wartości jakie przekazuje są bardzo ważne nie tylko do przekazania dzieciom ale i przypomnienia samemu sobie co jest ważne. 

 



Zawarte w książce historie to nie do końca klasyczne bajki, różnią się szczegółami, a jakimi to musicie sami odkryć 😉


 

U nas Paula od razu wychwyciła parę różnic np. w baśni "Królewna Śnieżka"- królowa chciała zabić Królewnę posługując się podstępami innymi niż w klasycznej baśni:) Zakończenie też Was zaskoczy :)

  Piękne wydanie zachęca i zachwyca .

Polecamy!!!


 


 


2 komentarze:

  1. Piękna książka.
    Kochamy baśnie, czy to klasyczne, czy też nie.
    Dzięki za podpowiedź.
    Iga

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca przemawiają do mnie ilustracje, ale same książki z baśniami i bajkami cenię, więc i tę mogłabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń