piątek, 17 maja 2024

"Owoce"- moja książeczka z okienkami.Akademia Mądrego Dziecka- nowość Wydawnictwa Harperkids

 Nowości Wydawnicze Harperkids zaczynamy od książeczki dla maluchów- "Owoce"- moja książeczka z okienkami z serii Akademia Mądrego Dziecka.



Znajdziemy tu mnóstwo pięknych ilustracji i okienek, które tylko czekają by je dziecko otworzyło i poznało zawartość.
Ta książka zarazem bardzo ciekawi małego czytelnika, ale także przekazuje wiedzę w bardzo przyjemny sposób.

 




Dziecko nie tylko przeglądając ją ćwiczy paluszki i uczy się nowych słów, ale także z wielkim zaciekawieniem i skupieniem poznaje otaczający go świat. 



Jak dla mnie ta cała seria jest wprost genialna-widzę to po naszej Ani - zaledwie 11miesieczne dziecko a z jakim zaciekawieniem i upartością otwiera okienka i patrzy co tam jest.
Pozwólmy dzieciom obcować z książkami od jak najmłodszego wieku-zobaczycie jak to procentuje w ich przyszłości. Osobiście widzę to po naszych starszych córkach. 


 
Polecamy!!!



5 komentarzy:

  1. Takie książeczki ni tylko zaznajamiają z nazwami i wyglądem owoców, ale również zachęcają do ich skosztowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla moich bratanków by była dobra

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna dla młodego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam ostatnio prezentu i kupiłam książeczki z tej serii, ale akurat nie tę. Tę dopisuję do listy może przyszłych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wcześniej zwróciłam uwagę na to wydanie i tym chętniej będę chciała się z nim zapoznać z kuzynką.

    OdpowiedzUsuń