wtorek, 24 maja 2022

"Muminek" nowości od Harperkids

OPOWIADANIA Z DOLINY MUMINKÓW

Urocze opowieści wprost z Doliny Muminków to zaproszenie do wspólnej lektury dla całej rodziny i punkt wyjścia do wartościowych rozmów z najmłodszymi. Przepiękne, nawiązujące do oryginalnych grafik Tove Jansson ilustracje tworzą niepowtarzalny klimat, w którym rozsmakują także dorośli czytelnicy. W serii dostępne są urzekające opowieści ze świata Muminków – warto zebrać całą kolekcję!U nas już troszkę mamy:)



 

Muminek i tajemnica lata

 

To było długie i leniwe popołudnie w dniu letniego przesilenia. Cała rodzina Muminków spędzała je, relaksując się na dworze.

 


 

 Beztroska jednak minęła, gdy notes wraz z wiecznym piórem Tatusia Muminka zniknął, a w ogrodzie zrobiło się dziwnie chłodno. Czy Muminkowi i jego przyjaciołom uda się rozwiązać tę tajemnicę?


 

  

Muminek i urodzinowy guzik

 

W dniu swoich urodzin Muminek budzi się podekscytowany.

 


  Jest pewien, że czeka go jeden z najcudowniejszych dni w roku. Dziś są jego urodziny! 


 

Niestety, wygląda na to, że nikt nie będzie z nim świętować. Wszyscy są tak zajęci swoją pracą… do czasu niespodzianki!Czy chcesz zobaczyć, jak świętuje się urodziny w Dolinie Muminków?

 



 

 

4 komentarze:

  1. Nowe wydanie Muminków :-) Fajnie :-) Lubiłam historie Muminków w dzieciństwie, przenosiły mnie do jakieś innej rzeczywistości...w Dolinie Muminków jest tak spokojnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nie przepadałam za Muminkami, ale jak poznałam biografię twórczyni tych stworków, znacznie przychylniej na nie spojrzałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muminki, to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa.
    Moje dziecko też lubi.
    Dzięki za polecenie.
    Iga

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne opowieści, bardzio często do nich wracamy bo świetnie się je czyta a ostatnio wypożyczyliśmy z biblioteki zbiór bajek o Muminkach :)

    OdpowiedzUsuń