wtorek, 7 lipca 2020

AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA. ODKRYWAJ I BAW SIĘ- nowości ksiązkowe dla najmłodszych

Dziś chcemy pokazać nowości Wydawnicze 
HaperCollins Polska 



Dzięki tej książce Wasze dziecko pozna nazwy kolorów, a zabawa otwieranymi okienkami pomoże w rozwoju sprawności grafomotorycznej. 

Seria składa się z pięciu tytułów: "Moja pierwsza książka o kolorach", "Moje pierwsze 100 słów", "Moje pierwsze 100 pojazdów", "Moje pierwsze 100 słów na wsi", "Moje pierwsze 100 zwierząt". Każda z książek ma kartonowe strony i mnóstwo otwieranych okienek.


Książka ma za zadanie naukę kolorów 




Każda karta ma barwę przewodnią, do której nawiązują podpisane przedmioty. Nie jest ich przesadnie dużo – w sam raz aby zainteresować, ale nie zmęczyć ilością ilustracji.

Do każdej karty z kolorem przewodnim dołączona jest strona z tajemniczymi okienkami.
Idealne rozwiązanie -dla ciekawskich dzieci, które uwielbiają takie otwieranie i "kukanie" do środka:)
Każda karta to nowe, pomysłowe wyzwania nawiązujące do nauki rozpoznawania kolorów. W całej książce okienek jest 47, dzieci mają więc co odsłaniać i zgadywać.

Szukaj i znajdź to książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych rzeczy, a polecenia w książce to tylko punkt wyjścia do wspólnej zabawy z maluchem!

Muminki w lesie





Nasze dziewczyny bardzo lubią tych bohaterów dlatego wiedziałam, że te książki sprawia im ogromna radość..i nie myliłam się:)


Czas spędzony z Muminkami to zawsze dobra zabawa! Tym razem pełne pomysłów trolle szykują się na wycieczkę. Muminek, Panna Migotka, Mała Mi, Mamusia i Tatuś Muminka pakują potrzebne rzeczy i wybierają się do lasu.





Tym razem pełne pomysłów trolle wybierają się nad morze. Muminek, Panna Migotka, Mała Mi, Ryjek, Mamusia i Tatuś Muminka postanowili popłynąć na wycieczkę do latarni morskiej.





Szukaj i znajdź to książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach.
 To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych rzeczy, a polecenia w książce to tylko punkt wyjścia do wspólnej zabawy z maluchem!






Polecamy:)




3 komentarze:

  1. Bardzo mi się spodobały Muminki... wrocily wspomnienia z dzieciństwa 🥰 do tego swietnie wydana książeczka aktywizująca - bajka! Coś dla nas 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy każda z tych książek, i Muminki zrobiły u nas furorę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne! Okienka dzieci uwielbiają, a labirynty to wspaniała rozrywka dla całych rodzin:)

    OdpowiedzUsuń