czwartek, 19 grudnia 2019

Ozdoby choinkowe- aniołki z tektury falistej

Dzisiaj pokażemy nasza zapewne ostatnią ozdobę i będzie to aniołek na choinkę wykonany z tektury falistej.



Do jej wykonania potrzebujemy wyżej wymienionej tektury falistej, nożyczek, kleju, styropianowej małej kuli lub foli aluminiowej oraz serwetek papierowych.


Zaczynamy od wycięcia tułowia i rąk aniołka, końcówka serwetki służyć będzie jako ozdoba aniołka .


Kleimy części a styropianową kulkę ( lub jak nie macie - folię aluminiową ) użyjemy do zrobienia głowy.




Łączymy ją z tułowiem za pomocą nitki i kleju na gorąco i gotowe:)


 Osobiście pomagałam Natalce w połączeniu, bo widziałam, że sprawiało jej to problem.




Ozdoby czekają na choinkę:) 

http://www.st-majewski.pl/
 

19 komentarzy:

  1. Ale fajne.
    Już kiedyś pisałam, że mam slabosc do tektury falistej i nadal tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie. Ps. Nie wiedziałam, że jest taki rodzaj tektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta tektura, nawet nie wiedziałam,że jest coś takiego. A aniołki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny materiał! Można stworzyć oryginalne ozdoby i mieć pewność, że nikt takich nie ma. Można też zaangażować dzieci do wykonania swoich cacuszek choinkowych,

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę jakież to ozdoby choinkowe można zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste ale fantastyczne... Czasem takie najłatwiejsze propozycje są najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ozdoby są najfajniejsze, proste i wykonane od serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A my robimy pierniczki :) i suszymy cytruski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszły, musimy takie zrobić na naszą choinkę

    OdpowiedzUsuń