poniedziałek, 4 czerwca 2018

wiosenne drzewko 3d

Wiosenne drzewko 3 d czyli jak zrobić szybko fajną ozdobę.
Potrzebujecie:
- doniczka (u nas blaszane wiaderko) 
- malutkie kolorowe kamyczki
- karton 
-grubsza gałązka (pień drzewka)
- włóczka zielona
- bibuła
- klej na gorąco





 Grubszą gałązkę wsadziłam do doniczki, obłożyłam ją kamyczkami. Z kartonu wycięłam koronę drzewa, którą następnie przykleiłam klejem na gorąco do gałązki.  
Paulinka zajęła się wydzieraniem bibuły i robieniem z niej większych form (listków).


Kolejnym etapem było owinięcie korony włóczką. Paulinka z moją pomocą zrobiła poradziła sobie doskonale ;)



Ostatnim etapem było zaczepienie kawałków bibuły pod włóczką.




Jedna strona gotowa, teraz czas na drugą :)

Tego typu zabawa manualna ,rączka -oko pomaga dziecku ćwiczyć motorykę małą, cierpliwość (włożenie małego kawałka bibuły pod włóczkę wcale nie jest proste dla 3 latki) a przede wszystkim dziecko jest skupione i powtarza sobie kolory:)

Dodatkowo wykorzystałam pustą skorupkę po ślimaka domku, znaleziona przez Natalkę na spacerze. Przykleiłam do niej kawałek gałązki i ślimak jak żywy😉 pilnuje naszego drzewka:)

 Gotowe drzewko teraz zdobi pokój dziewczynek 👭


 Co myślicie o tej pracy? 



6 komentarzy:

  1. Drzewko jak się patrzy. 😊 Napracowałyscie się, ale macie drzewo prawie ,,raz-dwa", bo na prawdziwe trzeba poczekać 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę więcej tej bibuły bym dała ale i tak super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinka zmęczyła się:)ale masz racje więcej i wyglądałoby super:)

      Usuń
  3. 44 year old Sales Representative Winonah Kleinfeld, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like Joe and Rugby. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń