wtorek, 20 lutego 2018

Zaczynamy naszą przygodę - Witajcie...

      Kochani "mój pierwszy raz :) " -  tak tak to jest ten dzień w którym zaczynam pisać na blogu i w skrócie opowiem o sobie:)

Jestem Monika, zwariowana kobieta po 30-stce:), szczęśliwa żona i mama dwóch córeczek Natalki 5,5 roku i Paulinki prawie 3 latka.

Z zawodu rehabilitantka, obecnie nie pracująca w zawodzie - kura domowa :) i kocham to - czego nie będę ukrywać, bycie z dziećmi codziennie, towarzyszenie im w rozwoju i pokazywanie świata przez twórcze zabawy to coś co daje mi ogromną radość każdego dnia.

Motywacja jaką dają mi córcie, ich chęci do wspólnych kreatywnych zabaw i prac spowodowały, że stworzyłam to miejsce.

Głównym założeniem bloga jest ukazanie co robimy razem w domu, na zewnątrz czy podczas wycieczek . Twórcze nie raz szalone i zabawne pomysły, robione są przez dzieci - świat widziany ich oczami.

 Będę też chciała coś od siebie pokazać np. przepisy kuchenne czy pomysły jak coś zrobić z niczego.

Znajdziecie też recenzje o produktach wartych obejrzenia i zakupu.

Ps.

Zapraszam do komentowania i tworzenia z nami tego wirtualnego miejsca .

24 komentarze:

  1. Witamy w blogowym świecie :-)
    Będzie się działo... :-P

    Pomysłowe Smyki z mamą pozdrawiają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie Kochani 💝3majcie mocno te kciuki i również pozdrawiamy💝

      Usuń
  2. Witaj i niech Ci się wiedzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny początek, trzymam kciuki i czekam na więcej 👍😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za was, dajecie czadu

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu! Oczywiście obserwuję i kibicuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu i zapraszamy czasem do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że postanowiłaś założyć bloga :-) powiedzonka. ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog zapowiada się super 💟
    Najważniejsze to być szczęśliwym. Nie ważne czy spełniamy się w domu czy w pracy. A ja tak ogólnie to też kura domowa ;) syn Marcel dwa lata. Drugi maluch w brzuchu :) i póki co odpowiada mi bycie w domu. Mam czas dla syna. Każdy dzień jest dla nas czymś nowym. Uwielbiamy prace manualne, plastyczne i to bardzo mi pomaga. Dzieki temu mogę ciekawie wypełniać czas Marcelka. Czekam na więcej wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Patrycjo:)ciesze się że jesteś z nami:)Zaglądajcie z Marcelkiem do nas -mam nadzieje ze Was zainspirujemy czasem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nie jeden raz. A wiele :) blog jest super. Czekam z niecrpliwoscią na nowe wpisy :) dzięki Wam dowiedzielismy się o dniu dinozaura :) i też go świętowaliśmy...malowanie dinusiow(farbki i kredki poszły w ruch), czytanie o nich książeczki oraz tworzenie historyjki o małym niezdarnym dinozaurze :)
      Dziękujemy

      Usuń
    2. ale suuper:) dodajesz Kochana normalnie sił by tworzyc to miejsce:) dziękuję:)

      Usuń
  10. Rzekłabym Kobieta Domowa i do tego jaka twórcza. A ja byłam przekonana, że od dawna prowadzisz blog i dziwiłam się, że nie mogę go znaleźć :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. o rety jak mi miło, az nie wiem co napisać :) dziękuję- takie słowa dla mnie dużo znaczą .Cieszę się ze jesteś z nami i mam nadzieje ,że nie zawiodę Cię:)

    OdpowiedzUsuń